Save the date 5 september – Munters Investor Relations bjuder in till ett webbinarium fokuserat på service

aug 29, 2022 10:00

Välkommen till Munters webbinarium fokuserat på service, ett prioriterat tillväxtområde för Munters. Webbinariet kommer att ge en överblick över Munters serviceerbjudande och strategi.

Medverkande: Munters CEO och President, Klas Forsström, Senior Vice President, AirTech Americas, Andrew Cook och Senior Vice President, AirTech EMEA, Lee Suffolk.

Webbsändningen börjar den 5 september kl 14:00 CET (13:00 BST i London och 08:00 ET i New York) och beräknas avslutas 14:45 CET. Evenemanget kommer att webbsändas live och kommer också att finnas tillgänglig för visning efter evenemanget på Munters Investor Relations webbplats.

Webcast:

Länk till webcast: https://tv.streamfabriken.com/munters-service-webinar-2022

Kontaktinformation:

Ann-Sofi Jönsson, Vice President Investor Relations & Enterprise Risk Management
E-mail: ann-sofi.jonsson@munters.
com
Phone: +46 (0)730 251 005

Line Dovärn, Director Investor Relations & Enterprise Risk Management

E-mail: line.dovarn@munters.com
Phone: +46 73 048 84 44

Munters är världsledande inom energieffektiv luftbehandling och klimatlösningar. Med hjälp av innovativ teknik skapar Munters det perfekta klimatet för kunder i ett brett spektrum av branscher. Munters har definierat framtiden för luftbehandling sedan 1955. Idag bedriver cirka 3 700 anställda tillverkning och försäljning i mer än 30 länder. Munters Group AB redovisade 2021 en nettoomsättning på mer än 7 miljarder SEK och är noterad på Nasdaq Stockholm. För mer information, besök www.munters.com.